wtorek, 5 września 2017

Polecamy książki!

Kochani!

W wersjach roboczych zalegają niedokończone posty, nie wiem ile w owym „czyśćcu”  będzie dane im tkwić. Dziś piszę bardzo krótko i na temat do moich blogowych koleżanek i kolegów.
Z racji tego, że przyszedł ukochany czas dla bibliotek tj. czas dofinansowania z ministerstwa, możemy sobie pozwolić na zakupy i tu proszę Was o pomoc! Każdy kto tu zagląda ma indywidualny gust. Podzielcie się proszę książkami, które według Was powinny być  w każdej bibliotece. Nie będę ukrywała, że moi czytelnicy głównie wybierają kryminały, bądź powieści obyczajowe/romanse, których ja za bardzo nie czytam. Dlatego serdecznie proszę: zabawcie się w bibliotekarzy i polećcie w komentarzach co warto byłoby zakupić ;)
Oczywiście mam już jedną sporą listę od czytelników z ich potrzebami, jednak czymś zaskoczyć ich również muszę 💗

Pozdrawiam i liczę na Was! 


20 komentarzy:

  1. Biorąc pod uwagę zainteresowania Twoich czytelników, polecam Ci książki Magdaleny Knedler, czytałam te wydane w Novae Res i bardzo mi się podobały, także jej "Winda" jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poleciłabym coś, ale aktualnie nic mi do głowy nie przychodzi ^.^
    Fajne są książki Roberta Bryndzy z kategorii thriller/kryminał "Dziewczyna w lodzie" i tom 2 " Nocny Stalker ".

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, dopiero co rozmawiałam o tym z panią bibliotekarką z lokalnego oddziału :). Alan Moorehead ma świetne książki podróżnicze! Wydawnictwo Noir Sur Blanc też super podróżniczo-obyczajowe zwykle wydaje :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam zazwyczaj dosyć znane dramaty młodzieżowe lub romanse także myślę, że nie będę ci nic polecać bo na pewno znasz :D
    Chociaż z kryminałów mogę polecić "Rewizje" Remigiusza Mroza.


    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre thrillery psychologiczne (może i to by się przyjęło?): Córeczka - Anna Snoekstra, Lokatorka - JP Delaney, Nie wszystko zostało stracone - Wendy Walker
    Z obyczajówek: Eleanor Oliphant ma się całkiem dobrze
    Taka obyczajówka, ale z romansem na głównym planie: Światło, które utraciliśmy - Jill Santopolo
    W październiku wychodzi też nowa Colleen Hoover - It ends with us, więc miłośniczki romansów powinny być zachwycone. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede wszystkim polecam książki Sparksa, czarną serię, Nesbo, Giffin. To powieści, które w mojej bibliotece zawsze są niedostępne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam powieści Colleen Hoover, kryminały Katarzyny Bondy, książki Agnieszki Krawczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście polecam wszystkie powieści Olgi Rudnickiej. Agnieszki Lingas-Łoniewskiej, Katarzyny Michalak, Anny Dąbrowskiej, Agaty Przybyłek, Hanny Greń i Magdaleny Majcher. Gwarantuję, że czytelnicy będą zadowoleni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie wszystkie książki Anny Sakowicz i Melissy Darwoood. Polecam także Monikę Sawicką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro czytelnicy wybierają kryminały i powieści obyczajowe/romanse, to polecam Ci mieszankę kryminału i romansu, czyli powieść "Spójrz na mnie" Nicholasa Sparksa. Wiadomo, że jak Sparks to romans, ale wątek kryminalny dodaje mu smaczku i wzbudza napięcie :)
    Z romansów poleciłabym też książki Colleen Hoover albo Agnieszki Lingas-Łoniewskiej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jo Nesbo pewnie już u was jest, aczkolwiek napiszę dla pewności :D
    Poleciłabym też Trylogię czasu, bo to moja ulubiona <3

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Z serii coś dla dojrzałych kobiet - polecam książki autorek: Magdalena Majcher oraz Monika A. Oleksa. Coś dla młodzieży - może "November 9" bądź "Confess" Colleen Hoover, "Tysiąc pocałunków" Tillie Cole oraz dla romantyczek "Bez słów", "Bez win", "Bez uczuć" - powieści Mii Sheridan (obowiązkowo) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z kryminałów to zdecydowanie polecam sięgnąć po Aleksandrę Marininę (Przede wszystkim moją ulubioną "Grę na cudzym boisku") ewentualnie Joe Alexa (Tu polecam "Śmierć mówi w moim imieniu")

    OdpowiedzUsuń
  14. Z kryminałów polecam "Siostry" naprawdę mocna książka, trzymająca w napięciu. Romanse to oczywiście wszystkie historie pani Hoover :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z kryminałów zapadł mi w pamięć ten autorstwa Agathy Christie "Nemezis" <3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Z nowszych kryminałów koniecznie polskie: Wojciecha Chmielarza, Roberta Małeckiego, Kasi Puzyńskiej, Bartosza Szczygielskiego, Joanny Opiat-Bojarskiej, Ryszarda Ćwirleja, Olgi Rudnickiej, Michała Larka, Mariusza Czubaja, Marka Krajewskiego, Remigiusza Mroza, Marty Matyszczak, Przemysława Borkowskiego, Mariusza Ziomeckiego, Anny Kańtoch. Pewnie wiele nazwisk mi umknęło, ale z tych na pewno czytelnicy będą zadowoleni. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Patrząc na moją bibliotekę to zdecydowanie brakuje u mnie dzieł Remigiusza Mroza :)
    Ponadto dodałam różne najnowsze książki typu "Lokatorka" :D

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie zawsze świetnie sprawdzają się thrillery psychologiczne, właśnie ich zakup polecam zarzyjaźnionym bibliotekom. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja jeśli chodzi o kryminały polecę serię o "Sebastianie Bergmanie" kryminał, ale pomieszany z obyczajówką (zwłaszcza trzeci tom) więc spodoba się i paniom i panom! No i muszę powiedzieć jeszcze o książce fantastycznej! "Człowiek o 24 twarzach" - ta pozycja zaciekawi każdego! :D

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj dobry człowieku :))
Proszę zostaw po sobie ślad na pamiątkę i adres bloga, abym mogła zajrzeć :)